אין לנו עקרונית מוצרים במלאי ואין לנו את היופי והעיצוב של חנות בקניון.
דרך העבודה שלנו היא הזמנות שמגיעות מהאתר שלנו ואין לנו כוח אדם שמארח אנשים במשרד ובמעבדה ויושב איתכם על איפיון של מערכת מחשב.
כל העבודה מתבצעת מרחוק דרך אתר האינטרנט וקו הטלפון שלנו ובסופו של תהליך אתם מכניסים הזמנה באתר ואנחנו מטפלים בהזמנה.
על מנת למנוע הגעה מיותרת לרכישת פריט מהמלאי שלא נמצא באמת במלאי, כדאי להכניס הזמנה וכאשר היא מוכנה, נקרא לכם להגיע. אם אתם מגיעים על מנת להביא מחשב לתיקון, כדאי להגיע כמה שיותר מוקדם ולא בשעת סגירה.
אם ברצונכם להתייעץ על מפרט מחשב בצורה הכי נוחה אתם מוזמנים להיכנס לקבוצת הרכבת המפרטים בפייסבוק בשם BYOPC (Build Your Own PC) ומשם תקבלו מספר מפרט ואם תרצו להתייעץ נוכל להתקדם בעזרת מספר המפרט. תודה.
באים לאסוף הזמנה חדשה ששולמה? באים לאסוף או למסור תיקון ? אנא התקשרו שעצרתם בפתח הבניין שלנו ונביא/ניקח את המוצר ישר מהרכב בלי לחפש חנייה. אנא אל תתקשרו להודיע לנו שאתם בדרך, מגיעים עוד 5 דקות וכו'. אין צורך בזה. חניונים צמודים:חניון בית הדר ב' , חניון בית הדר |
שעות הפתיחה ימים א' - ה': 18:00 - 09:00 סגור בימי שישי, ערבי חג וימי בחירה פלונטר טכנולוגיות בע"מ משרדנו לא מונגש לבעלי מוגבלויות (מדרגות ללא מעלית) דרך מנחם בגין 19 תל אביב קוד דלת כניסה: 1257# :כניסה נוספת לבניין הרכבת 22 קומה 1- בחצר הפנימית קוד דלת כניסה: 1257# תל אביב 6618301 03-6005525
eMail דואר כתובות דואר אלקטרוני:
מעבדה ותיקונים: [email protected] אדם - מפרטי מחשב: [email protected] רועי - מפרטי מחשב: [email protected] ויטלי: [email protected] מתנאל - מפרטי מחשב: [email protected] לכל נושא ועניין: [email protected] [email protected] הנהלת חשבונות: [email protected] |
|
שאלות נפוצות ותשובות:
האם אפשר לבוא לקחת הזמנה ישירות מכם ?
כן. כמובן. בשלב סיום ההזמנה תוכלו לבחור באופציה "בא לקחת". לאחר קבלת ההזמנה באתר אנחנו מכינים עבורכם את ההזמנה וכשהיא מוכנה נקרא לכם לבוא לאספה.
האם אפשר להזמין ללא מתן פרטי אשראי ?
כמובן. המערכת לא מחייבת אתכם להזין פרטי אשראי. את פרטי האשראי נבקש מכם טלפונית מאוחר יותר. לעיתים (במקרה של מוצר נדיר או יקר במיוחד) עוד לפני שנזמין את הפריטים עבורכם ולעיתים רק כשיגיעו אלינו
מתי אתם מחייבים את כרטיס האשראי שלי ?
אנחנו מחייבים את כרטיס האשראי רק כשכל המוצרים שהזמנתם הגיעו אלינו ולא במעמד ההזמנה עצמו. אנחנו לא מחייבים אוטומטית !!!
אפשר לבוא ולהתרשם ולהזמין אצלכם במשרד ?
לא ממש. אין לנו מלאי. אמנם יש לנו מוצרים מסויימים במלאי אבל עם מבחר של כ 20000 מוצרים אי אפשר להחזיק מלאי. אין אצלנו תצוגה במשרד והכי קל ליצור הזמנה מהמחשב שלכם.
המחירים באתר נכונים ? מעודכנים ? מה קורה אם טעיתם במחיר ?
מחירי מוצרים מתעדכנים יום יום, מעל 100 מוצרים עוברים עדכון מדי יום. לעיתים בגלל שגיאות הקלדה או טעויות במחירוני יבואנים קורות טעויות. במקרה של טעות נודיעכם וניתן לכם אפשרות לבטל/להחליף או לבחור לשלם את המחיר הנכון אך איננו "מפצים" כי אין לנו את המרווח לעשות זאת.
כמה עולה משלוח ?
משלוח עולה 45 שקלים.
איפה אתם נמצאים ומתי פתוחים ?
לחצו פה...
איפה אפשר לקרוא את התקנון שלכם ?
התקנון נמצא פה ...