בעזרת מנוע החיפוש באתר תוכלו למצוא כל דבר בקלילות.
זיכרו שרוב התאורים שלנו באנגלית ולכן כמה מילים יעזרו למצוא כל מוצר.
חיפוש של צמד המילים RTX 3080 או 32GB DDR5 6000 או I7 TRAY ימצאו את המוצר בדיוק (ועוד כמה מיותרים כמובן).
ואם חשבתם על מחשב נייד ספציפי כתבו למשל Laptop U7 SSD 32GB
Rostec UPS Line Interactive 650VA - Connects to PC using USB interface - Platinum series - Support Window 10, 2000/2003/XP/Vista/2008/7, Linux, Unix, MAC OS
Rostec UPS Line Interactive 1000VA (1KVA) - Connects to PC using USB interface - Platinum series - Support Window 10, 2000/2003/XP/Vista/2008/7, Linux, Unix, MAC OS
Armor Line 1000 - LED Display 1000VA/600w With IEC Socket, 1x IEC Cable, 1x AC cable with Israeli plug, Software CD LED Display, 2x 7AH internal battery, USB Port - Line Interactive
Rostec UPS Line Interactive 2000VA (2KVA) - Connects to PC using USB interface - Platinum series - Support Window 10, 2000/2003/XP/Vista/2008/7, Linux, Unix, MAC OS
Armor OnLine 1000 - LED Display 1000VA/600w;With IEC Socket, 1x IEC Cable, 1x AC cable with Israeli plug, Software CD LED Display, 2x 7AH internal battery, USB Port
Armor OnLine 2000 - LED Display - 2000VA/1200w;With IEC Socket - 1x IEC Cable, 1x AC cable with Israeli plug, Software CD, 2x 9AH internal battery, With USB Port
כן. כמובן. בשלב סיום ההזמנה תוכלו לבחור באופציה "בא לקחת". לאחר קבלת ההזמנה באתר אנחנו מכינים עבורכם את ההזמנה וכשהיא מוכנה נקרא לכם לבוא לאספה.
האם אפשר להזמין ללא מתן פרטי אשראי ?
כמובן. המערכת לא מחייבת אתכם להזין פרטי אשראי. את פרטי האשראי נבקש מכם טלפונית מאוחר יותר. לעיתים (במקרה של מוצר נדיר או יקר במיוחד) עוד לפני שנזמין את הפריטים עבורכם ולעיתים רק כשיגיעו אלינו
מתי אתם מחייבים את כרטיס האשראי שלי ?
אנחנו מחייבים את כרטיס האשראי רק כשכל המוצרים שהזמנתם הגיעו אלינו ולא במעמד ההזמנה עצמו. אנחנו לא מחייבים אוטומטית !!!
אפשר לבוא ולהתרשם ולהזמין אצלכם במשרד ?
לא ממש. אין לנו מלאי. אמנם יש לנו מוצרים מסויימים במלאי אבל עם מבחר של כ 20000 מוצרים אי אפשר להחזיק מלאי. אין אצלנו תצוגה במשרד והכי קל ליצור הזמנה מהמחשב שלכם.
המחירים באתר נכונים ? מעודכנים ? מה קורה אם טעיתם במחיר ?
מחירי מוצרים מתעדכנים יום יום, מעל 100 מוצרים עוברים עדכון מדי יום. לעיתים בגלל שגיאות הקלדה או טעויות במחירוני יבואנים קורות טעויות. במקרה של טעות נודיעכם וניתן לכם אפשרות לבטל/להחליף או לבחור לשלם את המחיר הנכון אך איננו "מפצים" כי אין לנו את המרווח לעשות זאת.